26 Kasım 2010 Cuma

Bkm Bozuldu,Dağıldı vs. diyenlere C e v a p ! ;)

Yaklaşık 2 haftadır Bkm mutfağın eski halinin kalmadığını bozulduğunu dağıldığı disiplin sağlayamadıkları hakkında konuşuluyor. ve bu beni asabımı bayağı bozmuştu. bu hafta Yılmaz Erdoğan'ın dağılıyor lafına cevap geldi.

paylaşıyorum :

"

BKM ATÖLYE'den AÇIKLAMA

Önce yapımız ile ilgili bir açıklama: Burası BKM ATÖLYE. MUTFAK, yani Çok Güzel Hareketler Bunlar, ATÖLYE'nin ürettiği projelerden biri. Doğal olarak herkes ATÖLYE'den çok, projesini yani BKM MUTFAK'ı daha iyi tanıyor.

Ama bizim sistemimizde ATÖLYE, MUTFAK'ı da kapsayan, sürekli yenilenen, farklı alanlarda eğitim veren bir proje geliştirme alanı.

Yani her Mutfak oyuncusu esasen ATÖLYE 'nin bir parçası. Dolayısıyla her an başka bir ATÖLYE projesinde görev alabilir, farklı alanlara yönelebilir ve kendi projesini geliştirebilir.

Murat Eken, Büşra Pekin, Bülent Emrah Parlak ve Şahin Irmak bir sinema filmi hazırlamak için ATÖLYE'ye geri döndüler. Bu nedenle Çok Güzel Hareketler Bunlar'da her zaman yer alamayacaklar.

ÇGHB'de yine onlara uygun skeç çıktıkça görev alacaklar, fakat bu sezon öncelikli işleri ATÖLYE adına iyi bir sinema filmi üretmek olacak.

Bunlar atölyemizde çok normal hareketler. BU BİR AYRILMA DEĞİL, TERSİNE ÇOĞALMA HAREKETİDİR. Bizim normal işleyişimiz budur.

Peki nerden çıktı bu?

Aslında zaten böyle oluyordu. Her hafta yazılan rol sayısı oyuncu sayımızdan az olduğu için, herkes her hafta oynamıyordu. Ama o hafta çekime geliyor ve sadece selama çıkıyordu.

Yeni uygulama, rolü olmayanların o hafta programa gelmemesi ve ATÖLYE adına eğitime ve üretime daha fazla zaman ayırması yönünde.

Bu anlattıklarımın tamamı benim için de geçerli. Programın Genel Sanat Yönetmenliğini yapmaya devam ediyorum ama artık ekrana çıkmıyorum, elbette ara sıra uğrarım o başka.

Bunun da temel nedenini programın ikinci bölümünde açıkladım. Benim muhabbetin içindeki işlevim tamamlandı ve çocuklar büyüdü.

Bu da bana ATÖLYE çalışmaları için zaman kazandırdı. (Bu arada yeni ekiple yedi aydır çalışıyorum ve yeni projeler olgunlaşmak üzere.)

Yanlış bilgilenmeyi önlemek için bu açıklamayı yazdım. Yaptığımız çalışmalarla ilgilenen herkese sevgi, bilgi ve teşekkür olsun diye....

YILMAZ ERDOĞAN

BKM Genel Sanat Yönetmeni "


artık bu dedikodular son buldu.

Fakat eski esprilerin orjinalliğin kalmadığı da söyleniyor.

bunun için tabiki resmi bir açıklama yapılamaz. ama şunu söyleyeyim ki siz de Bkm'nin bozulduğunu düşünüyorsanız ;

YENİ BÖLÜM TEASERLERINI İZLEYİN VE S U S U N ! ;)

http://www.cokguzelhareketlerbunlar.com/KameraArkalari

oğuzhankoç'fan (:

2 yorum:

  1. eski ekibe alışmıştık tabi oyunculukarı çok iyiydi ben bu yenilik hareteine de karşı deilimde yılmaz erdoğan gibi usta bir oyuncu 70 milyonun önüne neden bu kadar amatör bir ekip çıkarıyor diye sormadan edemicem rol yapamıyolar bunu geçtim seslerini bile kullanamıyorlar dolayısıyla şahsım adına konuşursam izleyesim gelmio skeçlere bile gülemiorum çünkü oyunculuk lise müsameresindeki gibi çok vasat

    YanıtlaSil
  2. hepimizde bir önyargı oluştu,ilk ben de doğru bulmadım ama bu tavrımızın nedenş eski ekibi çok seviyor olmamız. ama bir de iyimser yaklaşmak da fayda var diye düşünüyorum. Çünkü Yılmaz erdoğan bir usta ve neyin nerde olacağını karar verebilen biri. unutma bkm mutfak ilk çıktığında onlar da acemiydi. bu bir süreç anlayacağın.zamanla onlarda bu atmosfere alışıp iyi oyuncular olacaklar. bizim esaslı bir bkm mutfak fanı olarak yapmamız gereken onları yeni dönemde de izlemek ve desteklemek. vazgeçmeyelim onlardan, çünkü onlar ülkemiz için çok büyük bir değer:)

    YanıtlaSil