26 Kasım 2010 Cuma

Oğuzhan Koç ve Zeynep Koçak


merhaba. aslında bu konu hakkında bir şey yazmayacaktım ama sosyal paylaşım sitelerinde ve cokguzelhareketlerbunlar.com ' da gördüğüm bazı yorumlar fikrimin değişmesine sebep oldu.

arkadaşlar Oğuzhan Koç ve Zeynep Koçak arasında bir şeyler oldugunu hepimiz biliyoruz. onlar da bizler gibi insan. bazı şeyler yaşıyorlar hissediyorlar. ilgi duyuyorlar. fakat biz bu durumu o kadar çok büyütüyoruz ki...
bir zaman sonra onları mağdur etmeye başlıyoruz. Neden mi?
Bakın özellikle Oğuzhan Koç fanlarının bazıları bu ilişkiyi çekemiyorlardı. Fakat onlar sonradan bastırıldı ve yok gibiler artık. Şimdi de şöyle bir durum oluştu. Onları o kadar çok konuşuyoruz ki. onlar bu durumla dile gelmemeye çalıştıkça biz daha çok eşeliyoruz. çok güzel hareketler bunlar'ın sitesinde ikisinin yan yana oldugu videoları kesiyorlar, koymuyorlar. O kadar olay yaratıyoruz ki. bilmem kaçıncı saniyede birbirlerine gülümsemişler, bilmem kaçıncı bölümde biri birine canım demiş. bi skeçte beline dokunmuş. insaf diyorum. onları olağanüstü olarak tanımlamayın! sizin hiç mi sevgiliniz olmadı. hiç mi bir beraberlik yaşamadınız? onların işi televizyonda diye yapmayın. bilin ki onlar günün her saati birbirlerine aşk şiirleri okumuyor. birbirileriyle devamlı sarmaş dolaş değiller. birbirlerine devamlı şarkı armağan etmiyorlar.
geçen gün cokguzelhareketlerbunlar.com ' da üyenin biri oğuzhan koçla zeynep koçak ayrılmış dedi.( yalan haber bu arada. bir de siz başlamayın şimdi ) allah bir kıyamettir koptu anlatamam. olmazmış. inanmazlarmış. ya bu onların hayatı. ister beraber olurlar ister ayrılırlar. ister sevgili ister dost olurlar. bu olayları yorumlamak size mi düştü?
O kadar skeç yazıyorlar, oynuyorlar. bu kadar emek arasında en çok ilişkilerinin konuşulması ağır gelmiyor mudur sizce?
eğer elele objektiflere poz vermiyorlarsa, programda bir tek sevgili rolü bile oynamıyorlarsa bunun bir sebebi olmalı. sizden rica ediyorum. sadece daha duyarlı olun. bu insanları bu kadar konuşarak yıpratmayalım. bize lazımlar. sadece rica ediyorum.
ben sadece tepkimi dile getirmeye çalıştım. bunu yapabilmek için de en özgür alanım burası. saygı duyacağınızı umuyorum.
sevgiler, saygılar :)

6 yorum:

  1. bencede çok yakışıyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. ben sizin çıkmanızı desdekliyorum ZEYNEP ablamı üzme OĞUZHAN abi :D

    YanıtlaSil
  3. ben oguzhani seviyorum.zeyneple hayatinda basarilar

    YanıtlaSil
  4. haklısınnn ama oguzhan cok yakışıklı...................

    YanıtlaSil